dinsdag 19 augustus 2014

Powerfood!

 
Vandaag heb ik eindelijk het kookboek van Rens Kroes gekocht, het stond namelijk al een tijdje op mijn verlanglijstje.
Het boek is wat mij betreft nu al een aanrader want het staat vol met lekkere, gezonde gerechten en ik kan dan ook niet wachten om een recept klaar te maken!
 
Ik wilde dit boek graag omdat het perfect bij een gezond eet- en leef patroon past, wat ik erg belangrijk vind.
Ik ben ervan overtuigd dat gezonde voeding, voldoende beweging en wat releaxen ervoor zorgt dat je lekkerder in je vel zit.
Soms mag je ook wel eens zondigen hoor! dat doe ik zelf ook... een frietje met mayonaise is niet echt gezond, maar ik geniet er wel van :-)
Het allerbelangrijkste is dus om gezond te leven en af en toe niet te streng voor jezelf te zijn... 
  
 


Geen opmerkingen: