dinsdag 11 november 2014

Een beetje schaapachtig

Ik heb een tijdje niks meer geschreven, ik was erg druk met school.
Op dit moment zit ik in mijn examenjaar en ik heb dus veel te doen!
Natuurlijk wil ik de projecten die ik gemaakt heb graag met jullie delen...

Voor een project heb ik de opdracht gekregen om een object/etalagestuk te ontwerpen geïnspireerd op een Nederlandse ontwerper.
De Nederlandse ontwerpster die ik gekozen heb is Christien Meindertsma.
Christien Meindertsma vind het erg belangrijk om te weten waar producten vandaan komen en wat de moeite is die erin is gegaan zodat je minder snel iets weggooit.
Ook werkt Christien met natuurlijke producten.

Dit is mijn object uiteindelijk geworden.
Het object is gemaakt van schapenwol van maar één schaap.
Belangrijk was dat alle onregelmatigheden en specifieke kenmerken nog te zien waren in mijn object omdat Christien Meindertsma dat ook erg belangrijk vind.
De wol heb ik niet geverfd, het schaap heeft dus de kleur van mijn object bepaald.
Wat op de foto niet goed te zien is, is dat het object een acht vorm heeft, dit heb ik gedaan omdat er een acht voorkomt in schaapachtig en in vacht.

Ik ben erg blij met het eindresultaat en de positieve reactie's die ik van mensen gekregen heb.



Geen opmerkingen: