zondag 5 juli 2015

De Baron 1898


Gisteravond ben ik samen met mijn vriend naar de Efteling gereden, in de hoop dat het wat rustiger zou zijn en we in de nieuwste attractie van de Efteling, de baron 1898 zouden kunnen.
Mijn vriend en ik hebben allebei een Efteling abonnement, die nu dus enorm goed van pas kwam!
Bij de baron hebben we in totaal 40 minuten in de wachtrij gestaan, wat erg mee viel, aangezien er afgelopen week 2 en een half uur wachtrij stond....

De Efteling had van te voren goed nagedacht over het warme weer en had vernevelaars en extra waterpunten in de wachtrijen geplaatst.
Toen we eenmaal aan de beurt waren om het ritje te gaan maken, was het al erg donker buiten, wat zorgde voor een extra mooi uitzicht.
Op het hoogste punt van de achtbaan, net voordat je de diepte in stort, hang je een aantal tellen stil, waardoor ik enorme kriebels in mijn buik kreeg!
Eenmaal uit de achtbaan had ik knikkende knieën, de achtbaan had indruk op me gemaakt.
De baron 1898 is een echte aanrader en wanneer je naar de Efteling gaat, is dit zeker een attractie die je niet over mag slaan!



Geen opmerkingen: