woensdag 16 juli 2014

Mijn Fietstocht

Vandaag had ik niets te doen en het weer was te mooi om binnen te hangen, dus besloot ik op mijn fiets te stappen en een flinke ronde te fietsen door de omgeving bij mij in de buurt.

Als eerste ben ik naar het vestingstadje Heusden gefietst.
Heusden is een leuk oud stadje en er zitten een paar winkeltjes en je kunt er uiteraard ook lekker terrassen of bootjes kijken...

 Ik kwam deze super mooie roos tegen, daar moest ik natuurlijk even een foto van maken!


Super mooi oud kerkje in Heusden.

 Bootjes kijken...

nadat ik Heuden gezien had en ik een ijsje op had ben ik met de pont de maas overgestoken naar Nederhemert.
Nederhemert is een klein dorpje met heel veel mooie huizen, het is net of je door Frankrijk fietst...

 Ik kwam ook nog ooievaars tegen.

En het kasteel van Nederhemert mag natuurlijk ook niet ontbreken.

Ik heb in totaal ongeveer 20 kilometer gefietst en ik heb een leuke dag gehad, heb mezelf totaal niet verveelt.

Liefs Leanne

Geen opmerkingen: