maandag 10 februari 2014

apple pie!

Vandaag best wel een vreemde post want ik ga het namelijk hebben over een van mijn favoriete taarten namelijk.... appeltaart!
Als ik eenmaal begin met het eten van appeltaart, dan ben ik bijna niet meer te stoppen, ik ben dan echt een monster haha.
Natuurlijk is zelf gebakken appeltaart het lekkerste maar in de supermarkt hebben ze soms ook goede appeltaart die erg in de beurt komt van zelf gebakken appeltaart.
Ik ben niet de enige thuis die van appeltaart houd want we hebben zelfs het appeltaart recept bij ons op de keukenmuur staan...

One of my favorite cakes is .... apple pie!
Once I start eating apple pie, then I'm almost unstoppable, then I'm a monster haha.
Of course the most delicious cake is homemade apple pie, but in the supermarket they sometimes also have very good apple pie!
I'm not the only one at home who loves apple pie because we even have the apple pie recipe on the kitchen wall ...



Houden jullie ook van appeltaart? of hebben jullie nog aanraders?

Do you also love apple pie? 

xoxo Leanne

Geen opmerkingen: