donderdag 13 februari 2014

photography Amsterdam/Schiphol

Vandaag heb ik zo'n leuke dag gehad!
Ik ben vandaag namelijk samen met Veerle (een vriendin en klasgenootje van mij) naar Amsterdam geweest voor een van onze fotografie opdrachten voor school.
De opdracht was om een mode foto te maken en ik kwam op het gekke idee om daarbij een vliegtuig te gebruiken.
Toevallig kwam ik er achter dat op het panorama terras op Schiphol een vliegtuig staat die je kunt bezichtigen, daar moesten we naar toe dus!

Today I had such a fun day!
Today i went to Amsterdam with Veerle (a friend and classmate of mine) for one of our photography assignments for school.
The assignment was to create a fashion photo and I got the crazy idea to use an airplane on the photo.

So it was time to go to Schiphol!
\

We waren te vroeg voor de trein, tijd voor een warme chocolademelk van de Starbucks dus!

We were too early for the train, time for a hot chocolate from Starbucks!

Onze koffers volgeladen met kleding voor de fotoshoot.

Our suitcases packed with clothes for the photo shoot

 Hoi Schiphol! ik krijg altijd zo'n zin om een vlucht te boeken als ik vliegtuigen zie!

Hello Schiphol! when i see a plane I want to book a flight!

Hierboven een aantal foto's van het eindresultaat van de shoot op Schiphol, ik ben er zo trots op!

Above some pictures of the end result of the shoot at the airport, I'm so proud!

Veerle wou ook graag nog foto's van mij maken dus hebben we de trein gepakt naar Amsterdam centraal.

Veerle also wanted to take some pictures of me, so we took the train to Amsterdam Central Station.



Dit is het eindresultaat van de foto's die Veerle van mij gemaakt heeft zie je hier boven.
De foto's zijn gemaakt in het Victoria hotel in Amsterdam.

Above you can see The end result of the photos Veerle has made of ​​me.
The photos were taken at the Victoria Hotel in Amsterdam.
 
Na ons harde werken hadden we wel eventjes winkelen verdiend en zijn we de bijenkorf ingelopen waar alles in het teken van Valentijnsdag stond....
Zo leuk, lekker en schattig al die kleine doosjes met bonbons, i want it all!

After our hard work we have done some shopping because we have deserved it haha.
In the bijenkorf we have found everything for valentinesday.
So cute and sweet all those little boxes of chocolates, i want it all!

 


 Na de bijenkorf was het tijd voor de H&M, waar ik verliefd werd op het vest wat ik aan heb op de foto hier boven, helaas was 60 euro een beetje boven mijn budget :-(

After the bijenkorf was it time for the H&M, where I fell in love with the jacket I'm wearing on the photo above, unfortunately was 60 euros was a bit above my budget :-(

Het was een gezellige en geslaagde dag, nu ga ik lekker dromen over dat geweldige vest!

It was a nice day and now i'm gonna dream about that amazing vest!

xoxo Leanne



Geen opmerkingen: